Arkadaşlar bebeğim neredeyse 7 aylık oldu ama el gıda asla yemiyor değişik değişik tarifler bulup yapmaya çalışıyorum ama asla yemiyor ağzını kilitliyor aldığını da diliyle geri itiyor çok korkuyorum bu şekilde ya bebeğime birşey olursa sadece anne sütü alıyor