Eşim çalışıyor canım hiç tavsiye etmiyorum istanbulu 24 24 yada 24 8/5 çalışıyorlar. Çok fazla çalışma saatleri gelince de yorgunluktan uyuyor zaten. Seneye biz doğuya gidicez İstanbul’da 5 sene kalma hakkımız olduğu halde. 6 dan aşağı da ev yokk bilginiz olsun 😔