BabyAsel2021 8 aylık bebekle arabada kalınır mı yapan oldu mu aranızda ? Tatil için yakın bi yere gitmeyi düşünüyoruz aşırı pahalı kalma yerleri geceyi arabada geçirmek saçma mı bebekle
Yaduuu BabyAsel2021 çadır alın yanınıza daha rahat edersiniz. Bir defasında arabada kalmıştık. Arka koltuğa battaniye serip kızımı orada yatirmistim kızım için iyiydi herhangi bir sorun yasamadi. ama ben pert olmuştum. Ozaman 1,5 yaşındaydı.
Snowglobe BabyAsel2021 bize bile zor. Bebekle daha zor. Karavan olsa sorun olmaz. Ama küçük çadır alın bence
melike100412 BabyAsel2021 arabayı akraba diye okudum ona bile hayır dicektim kendine güveniyorsan yap benim oğlumla o civarda reflüsü olduğu için güvenemiyorum
Song Ablam amelıyat olduğunda arabada yatmıştım resmen berbattı aksam cok soguktu bence zor olur bir de bebiş hasta olur felan burnundan gelır ınsanın
Elfelf475 BabyAsel2021 otelde kaldık o bile zor oldu bizim için Hem de bebeğim kolay bir bebek olmasına rağmen En kötü denersiniz, ilk yapacağınız sey minder gibi rahat bir yatak yapmanız aksi halde rahat edemez