PembePapatyam durun daha yeni basladiniz gunduz bebek her istediginde ilk 3 ay yapisik yasayabilirsiniz bol bol emzirin kucaklayin gogsunuzde tutun hic sorun degil gece mutlaka 2 saatte bir emmek zorunda sarilik olursa hastanede yatar ona gore o yuzden kiyamiyorum uyandiramiyorim vs demeyin bebeginizin sagligi icin uyandirip emzirin uyanmiyrosa uyku ogunu yapin gogsunuze yaklastirip dudak kenarlarini cene altini uyarin emme refleks ztn uyanmadan da hemen tutup emmeye basliyor. Saglicakla buyutun insallah🌸