Kızıma hediyesini aldık 🤗 isimli bileklik aldık isimli bileklikler çok hoşuma gidiyordu ama korkuyordum takmaya ortalık kötü diye gerçi hâlâ korkuyorum nasıl takacaz diye bebeği bilekliği olanlar hep takılı mı kollarında benim kolumda boynumda altın görünce çok dikkatini çekiyordu kızımın 🤗