Balevlatm Merhaba ben muğlalıyım bu sezon yollar çok kalabalık oluyor.İztuzu plajı çok büyük ve kumsal yalnız çok rüzgârlı kumlar kırbaç gibi çarpıyor denizi çok güzel fakat hemen derinleşiyor bebek ile gideceksiniz biraz zor olabilir bebekle datça palamutbükü tarafını önerebilirim denizi taşlık ama aynı akvaryum Cam gibi tertemiz restaurantlar ,konaklama yerleri mevcut şimdiden iyi tatiller 🌸