Hanımlar 17 ay önce sezaryen doğum yaptım. Genel olarak iyiyim hiçbir şikayetim yok ama sandalye koltuk fark etmiyor, bir süre oturduktan sonra kuyruk sokumum ağrıyor, yani oradaki kemik sanki bir yere çarpmışım gibi bir ağrı veriyor. Neden olabilir? Başına gelen var mı?