Tugce88me Oğlum 14 aylık sabah ateşliydi mama içer içmez kustu hiçbişey yemedi sonra safra kustu heryeri ağrıyor gibi inliyor bilgisi olan varmı lütfen yazın bayanlar
AsyaninAnnesiiii Tugce88me kızımla ben koronayız . Kızım 3,5 yaşında ve 3 gündür ateşli ve her yerim ağrıyor diyordu ilk gün sırtı filan ağrıyordu. Kusma olmadi bizde, fakat benim bile migdem bulanıyor birşey diyemiyorum.
mrvklncc Tugce88me kızım 3.5 aylıkken korona oldu bi evde 5 kişi olduk ona da bulaştı ateş falan yoktu onda meme reddi olmuştu ve ben inlemesinden anlamıştım. O zamanda bebekte belirti görürseniz hemen doktora götürün demişlerdi çocuk hastanesine götürdük apar topar. Hem kan tahlili hem de sürüntü testi aldılar kanda çıktı. Değerleri çok yüksek yetişkinden bile yüksek dedi doktor sürüntü testinin sonucunu beklemeden yatış verdi. 4günlük tedavi sonucunda atlattı çok şükür taburcu etmişlerdi. Çok geçmiş olsun size de
Tweetyy Tugce88me kusma ishalle başlıyor ates yükseliyor. Benim bebegimde, bende esimde bpylw basladi. Ablamin ikizlerede bulaştı onlarda yoğun kusma atesle basladi
Girlpower Tugce88me ateşten inliyor olabilir bi hastaneye götürün hem serum taktırın kendine gelsin hem kan tahlili yaptırın kanında enfeksiyon görülürse isterseniz o zaman covid testi yaptırabilirsiniz. Kızım da ateşliydi birkaç gündür boğazı şiş olduğu için kanında enfeksiyon çıkmadığı için covid olamaz demişti doktor.
AsyaninAnnesiiii Tugce88me amin sizede cok geçmiş olsun. İnsallah korona değildir,korona ise de çok hafif atlatır insallah 🌸
AsyaninAnnesiiii Tugce88me ufaklarda ayri tutmaniz zor olur. 😔 ne lanet birsey ya bu korona . Nerden bulasti size acaba? Belki diger kizinizda vardir da semptom göstermiyordur.
Tugce88me AsyaninAnnesiiii kaynana bayram üstü geldi otobüsle memleketeeen maske takmamış yollarda o hasta oldu bugün gidiyor ama biz hasta olduk 😒
emayy Tugce88me şuan salgin var arife günü kızım aynıydı hic beklemeden acile götür serum taksinlar benide bayramın 1 günü sadece kusma tuttu 1 gün kustum 2. Gün heryerim ağırdı ben zor dayandım o ağrıya bütün gün yataktan çıkamadım
Sedanindenizi Tugce88me Kizima benden bulasti ilk once yedigini kusarak tepki verdi sonra halsizlik ve ates yapti surekli uyumak istegi o harwketli halinden eser kalmadi kafayi dayamaya yer arar moddaydi resmen. Sonra oksuruge cevirdi cok sukur iyilestik bayramdan once gecirdik bizde. Dr antibiyotik ve ates dusurucu verdi ve bol bol sıvı vermemi onerdi bol su bol bol meyve sulari tavuk suyuna corba yogurt bla bla. Gecmis olsun umarim cabuk iyilesir.
BirVeraAnnesi35 Tugce88me benim kızım da covıd geçirdi. Bir gece ateşlendi aynı sizin gibi inledi durdu ertesi güne ateş kalmadı ama bacaklarında döküntü oldu azda olsa bazı çocuklarda döküntü görülüyormuş