Oğlum 5 ay 12 günlük. 4 aylıkken işe başladım o yüzden mama takviyesi aldık. Şu an anne sütü ve mama yiyor. Kakasını 4 5 gün yapmıyor. 5 gün sonunda yapıyor. Yeşil renkli oluyor. Ben 5 ölçek nana kullanıyorum. Hem emzirip hem mama verdiğim için. Acaba mamasını değiştirsem mi