Arkadaşlar uçak korkum var Eylül’de tatile gidicem 9 aylık bebeğim var yol çok uzun olduğu için uçakla gitsem daha iyi olur diye düşünüyorum ama uçağa binince uçağın kapısı kapaninca panik atak geçiriyorum sanki o uçaktan cikamicakmisim nefes alamicakmisim gibi oluyorum daha önceden böyle birşey hiç yoktu aslında birkaç senedir yaşıyorum bu durumu aranizda benim gibi olup uçağa binip rahat seyahat edeniniz varmi ne önerirsiniz