Merhabalar, yoğurt tattırmak istiyorum ben genelde a101den pastörize süt alıp birde activia probiyotik yoğurtla mayalıyorum süper bir yoğurt oluyor ama şimdi bebeğim yiyecek bu şekilde yapsam ağır mi gelir ki?🙄 Activia yoğurt kendi başına zaten probiyotik olduğu için 🤷 sizce? Nasıl yapayım öneriniz var mı annisler