EgeSenaEge Merhaba anneler gece rotavirus asisinin 2. Dozunu yaptik. Simdi hafif atesi var ancak meme reddi yasiyoruz boyle bir sorunla karsilasaniniz oldu mu ne yapmaliyim
incitanesii EgeSenaEge ikinci dozda kızımında hafif ateşi çıktı ve bi kere fışkırarak kustu ama sonra ateşi falan düştü hemen. 3. 4. ayda meme reddi oluyor o normal ateşi düşücektir ılık duyla duş aldır ben öyle yapmıştım çıkmamıştı tekrar
Mevakar EgeSenaEge bizde de oldu karnına kramp girer aşıdan sonra demişti doktor ondan olduğunu düşünüyorum emerken kivrandi durdu emmedi dün ikinci dozu bu arada bizimkininde ateş olmadı ilkinde de çok hzuursuz olmuştu ateş olmamıştı
basaksahinx EgeSenaEge 4. Ay atağında meme reddi olabiliyor ama rotax aşısından sonra ateş değil de huysuzluk ve ishal olibiliypr öemişti doktor
incitanesii EgeSenaEge düştümü ateşi bari. Fitilde ishal yapabiliyor haberin olsun canım korkma o yüzden
EgeSenaEge incitanesii hayir daha dusmedi atesi doktora goturduk bugun artik iltihap varmis vucudunda antibiyotik ve mukotik ilaclara basladik. Doktor asidan sonra bu kadar yuksek ve uzun suren ates olmaz mutlaka vucutta enfeksiyon vardir aklinizda olsunn dedi
incitanesii EgeSenaEge geçmiş olsun canım hrmencecik geçer inşallah. Evet bebim kızımın kısa sürmüştü ateşi duş aldırınca geçmişti. Atlatır hemen inşallsh
EgeSenaEge Kizlar aklinizda bulunsun diye yaziyorum belki bizim gibi olanlariniz vardir bebegin vucudunda enfeksiyon varmis bu kadar yuksek ve gecmeyen atesin aciklamasi bu olur asi kaynakli boyle seyler gormeyiz dedi doktor antibiyotik basladik