mehmetakifinannesi benim oğlum desteksiz oturmaya başlayınca dönmeyi öğrendi diyebilirim. 9 aylıktı. O zamana kadar toplasan 5 kere dönmemiştir. Yüz üstü durmayı sevmezdi bu yüzden de dönmezdi. İnsan bebeğini tanır, bir anormallik olmadığına emindim bu yüzden hiç sorun etmedim. Hatta doktor dönüyor mu diyince dönüyor diyordum. Çünkü dönmeme sebebi yüzüstü durmayı sevmemesi ve çok fazla kucak bebeği olmasıydı. Ya emiyor ya kucağımda geziyor ya da uyuyordu, bunları yaparken de dönmek mümkün değil tabi.