Sara1904 -annesininprensi- arabada degıstım açıkçası çok bakamadım çok cıvıktı çünkü içinde farkedilmiş kan
hepbahar123 Sara1904 siz doktora gidince muhakkak danısın bunu ama kansizlik icin bid swy diyemicemonu bilmiyorum
Sara1904 hepbahar123 alerjisinde kan oluyor zaten ben demiştim kansızlık yapar mı yok o kadar bi kan çıkmaz dedi de bu fazla ya korktum ama bencede sıvı kaka gibi bu
Mervaydnnn Sara1904 demek oyuzden rengi geçmiş olabilir kan olsaydı hemen kurumadan fark ederdiniz kan kurulduğunda bu rengi alır ya hani
-annesininprensi- Sara1904 benim de böyle taşınca olyo da kan degil bence cnm ama icin rahat etmiyorsa gözle biraz daha aynısı olursa doktora gidersin
Duyulurum Sara1904 kan değil bu. Evet kurumuş kan renginde ama kan değil. Daha iyi gün önce ayni durumu yaşadım aşırı dolu ve sıvımdsı garip bir kaka yapmıştı ve haliyle taştı böyle
Asya011 Sara1904 benim bebeğimin de zıbınları böyle oluyor doktora götürmüştüm ama bir problem yok demişti ama kakada kan olmuyor kurumuştur büyük ihtimalle
Duyulurum Sara1904 benim oğlum alerjikti ama şu an 23 aylık alerjileri kalmadı çok şükür :) kakada kan normal kırmızı bir şekilde görünüyordu