Ikizannesi12 benimkiler 21 aylık oldu. Dedikelrinizin hepsini yaşadık ekstra olarak ısırma da vardı ve kardeşini helak ederdi biri ısırırken. Dönemsel oluyor böyle şeyler gecicek biraz daha sabır diyebilirim sadece. Sadece kardeşine vurudgunda aşırı tepki göstermeyin. Kizdikca daha çok yapıyorlar BN yaşadım bunu aksine bide bide farklı bı huy kazandırdı bze, kardeşine mesela vurdu diyelim ona kizdik kardeşinin diyelim kafasına vurdu bu sefer kendi kafasını da tutup ağlamaya başladı ilgi görmek bak benim de canım yandı demk için. Sürekli hayır yapma kardeş cici diye diye ısırma vurma olaylarını çok çok azalttik şimdi biseyi paylasamazlarsa yapıyorlar. Emzik alma bizde de var ve ikisini alınca hadi birni kardeşine ver diyoruz ona da alıştılar. Elinde iki tane yoksa bile artık bulur getirir kardeşine. Ağzından almasına mudehale etmeden böyle cozum bulduk. Kucak meselesi hâlâ var bazen onlara bile yemek pisiremiyorum oturup onlarla oynicam yada kucağıma alicm. Malesef ikiz bebekler böyle her ikisinin isteği farkli ihtiyacı farklı mizaclari apayrı. Oturup ağladığm çoktur sinirimden. Ama her döneme geçici gozuyle bakıyorum artk🤷🏻♀️ su ara aşırı derecede dışarı çıkma isteği var çok normal evde sıkılıyorlar ama mugladayiz ve 5 buçuk 6 ya kadar dışarı çıkamıyoruz aşırı sıcak. Heegun saatlerce ağlıyorlar dışarı çıkmak için. Ve hiç biseule de ikna edemiyoruz bazen dikkatini dagitack bişi buluyorum bazen de ağlıyorlar ve sakinlesmelerini bekliyorum.