_mommm Burun aspiratörü kullanmalı mıyım bilemedim tercih eder misiniz ve burnuna hangi damlayı kullanmalıyım
SeninAnnenBirMelektiYavrm _mommm tıkanıklık olursa tabiki kullanın. Eczanelerden serum ve enjektör alın. Serumdan enjektöre çekip bebeğin burnuna sıkın. İnternette bunu öğreten videolardan yararlanabilirsiniz
minikkusuuummm- _mommm benim doktorum cok fazla burnuyla falan oynama demisti. Haftada birkaç kez sadece aspiratör ile cekebilirsin demisti. Serumfizyoloji sıkıyordum zaten rahatlıyordu. Aspiratörü de cok doldugunu hissettigimde kullandım
prenses_we_prens_annesii SunnyG bende Ya onu soğuk alırsa büyürse diye saklıyorum şimdi burun deliği çok küçük girmiyor baby plus aldım serum fizyolojik doktorumuz werdi ama ben tel yıkanın ucuyla alıyorum burnuyla temas etmeden sümüğüne tutup çekiyorum hemen