Merhaba bebeğim 10 aylık 6. Ayından itibaren doğeu düzgün emmiyor zaten sadece geceleri 3-5 dk uykusunda emerse. Geçen bir iki akşam zaten sütümde az diye mama verdim doysun güzel uyusun diye bu seferde bebeğim aşırı huzursuzlaştı. Acaba mememi istiyor diye tekrar vermeyi deniyorum bu sefer emmiyor ama bu huzursuzluğuda geçmiyor neden olabilir bu durum yada ne kadar sürer bunu yaşayan varmı lütfen yardım edin bana!!!!!!