Merhaba kızlar 1 buçuk aylık bi oğlum var . Ve doğduğundan beri kafası hep yan şekilde yatıyo asla düz çeviremiyoruz. Başlarda üstünde durmadık kusma durumunda öyle yatması daha iyi diye ama şimdi artık tedirgin olmaya başladık . Kendisi asla kafasını düz tutmuyo zaten . Biz bazen düz çevirip bırakıyoruz ama elimizi çektiğimiz an kafası yine yana düşüyo . Boynunda bi sıkıntı mı var acaba diye tedirgin olmaya başladım . Ya da yoksa bile sürekli böyle yatarsa bi şey olur mu diye de korkuyorum. Sizin bebekleriniz nasıl böyle bir durum normal mi lütfen bi şey diyin