Havvailke Ahh ahhhh
Postunuzu okuyunca yüzümde bir gülümseme oldu
İnanın ikizlerim 2 ayı doldurana kadar sürekli ıkındılar ve gece uyurlarken bağırır gibi garip sesler çıkardılar
Tabi bunu yaşarken çok garip geliyor ama o günler geçince gülümseyerek hatırladım şimdi☺️
Çok post açmıştım zamanında herkes gazdandır demişti.
Doktorum yenidoğan bebeklerin dünyaya alışması bağırsak düzenlemesi ile oluyor şuan bağırsakları dış dünyaya alışıyor o ses de bişey bişey (hatırlamıyorum) sendromu geçecek demişti
Gece gündüz bağırır gibi ses çıkarırlardı (bağırmıyorlardı)
Ikınır gibi yapıyorlardı (ıkınmıyorlardı)
☺️