monimom Arkadaşlar komşum 25 yaşında 3 ayl8k iğne ile korunuyor muş 8 aydır adet görmemiş doktora gitmiş hap vermiş bunla da olmaz san iğne tedavisi yapacağız daha da olmaz san menopoza gireceksin yapacak birssy yok demiş baya üzüldüm korktum
Oznur_0708 monimom evet adeti kesiyor ben iğnenin gününü karıştırdığım içinde nisandan beri lekelenme arada uzun sürelide adet oluyorum
Yade012 monimom 3 aylık iğnelerin öyle bir yan etkisi var gecikme yapıyor doktora başvurmak gerekiyor öyle bir durumda bende sağlık çalışanıyim aynı şikayetten çok gelen var hastaneye
monimom Brnbckc oda başta oldum umursamadum dedi sonra kesildi olur diye bekledim olmadı dedi 8 ay geçmiş doktora gitmiş doktor geç kalmışsın demis