Kizlsr bebegim 6 ay 13 günlük ek gıdaya geçtim 5 ay 20 günlüktü kabız oldu 1 hafta önce 3 gün zorlanmış ti surkeli sıvı verdim kayısı falan düzelmişti düzelince yine öğün vermeye başladım yine kabız olmuş bebeklerinizde böyle oldu mu normal mi ek gıdaya geçtiğimiz için mi