Denizimannesi Yeni doğan5 günlük bebeğimizin İdrarında iki seferdir kan görüyorum. Bu durumu daha önce yaşayan var mı
goldumsu Denizimannesi benim tam emmediğinden olduğunu söylemişti doktor zaten sarılık çıktı. İlk günler sütüm pek gelmemiş sanırım. Yine de bol bol emzirdim geçti. Ama her bebeğin farklı olabilir.
someonex Denizimannesi kan olmayabilir. yeterli emmemiş olabilir yorulup, sıvı az alınca idrarda kiremit rengi leke oluyor. Doktorunuza danışın
Pimpiriklianne07 Denizimannesi Bebeğim 2 aylikken olmustu hemen gösterdim dr a susuz kalmış demisti sık sık emzir terletme demisti.
hepbahar123 Denizimannesi dikkatli incele pembe mi.kirmizı mi turuncumsu ise kristal beslenme sıvı eksikliginden o zaman
cftcdln Denizimannesi kan değil o. Yetersiz beslenmeden oluyor. Siz emzirmeye devam edin hiç bırakmayın gerekirse memeden hiç ayırmayın. Sütünüz yetmeye başlayınca geçiyor 😊
someonex Denizimannesi havalarda sıcak, sıvı eksikliği olabilir, tabii ki doktor değilim mutlaka gösterin bazı doktor sık emzir der, bazısı su verir bazısı mama verir tek seferlik. Ben bezi alıp bekletmiştim oksitlenmeyince kan olmadığını anlamıştım :)
hepbahar123 Denizimannesi bol bol sık sık emzirin bir de terletmeyin onu .beslenme sıvı eksikliği o zaman bol emzir beslersen hemen geçer
Pimpiriklianne07 Denizimannesi 2 katsa kıyafeti tek kat giydirin icerinin derecesine göre giydirin mutlaka üstünü.
ozomom Denizimannesi kız bebeklerde oluyor ilk doğduklarında normal bizim doktorumuz öyle demişti ama sizin erkek demek ki farklı nedenden kaynaklanıyor