Merhabalar, size birşey danışmak istiyorum, 15 aylık kızım var ve 2 aylık hamileyim, kızımı 4 aydan beri meme+mama şeklinde besledim, ek gıdayla arasıda fena sayılmaz. Memeye çok bir düşkünlüğü yoktu taa ki 1 hafta öncesine kadar, bıraktırıcaktım yakın zamanda kardeşi geldiğinde kıskanmasın diye, ne yapıcağımı şaşırdım peşimde meme diye dolaşıyor, kucağıma geldiğinde direk başını gögüsüme yatırıyor, Napıcam nasıl bıraktırıcam şaştım kaldım