seydaac Merhaba bebeğinde süt alerjisi olan anneler süt ve süt ürünleri dışında neleri çıkardınız diyetinizden? Domates de alerjik bir gıda diye okudum da onu da diyetinizden Çıkardınız mı?
Ays-nn seydaac domates salça balık çikolata kuruyemişşş bu liste böyle gidiyor benim bildiğim yakın bir arkadaşımın bebeğinde var 🙁
Ntugba seydaac benim bebegimde çıktı şuanda sadece süt ve süt ürünleri çıkardım tabi birde dışardan alınan abur cuburlarin içeriğine bakıyorum birçoğunda var zaten birde mamamizi değiştirdik
melek-timur seydaac seydaac domates en etkilisi denedim çünkü hemen yüzünü kaşımaya basladi kıpkırmızı olmuştu sonrasında bende yememeye başladım.
aysnrynk İlk başta sadece süt ve süt ürünlerini çıkarmıştım, şimdi yumurta ve dana etinin de dokunduğunu fark ettim. Doktorumun da onayıyla onu da çıkardım 🤗 domatesi çiğ olarak tüketmiyorum kabuklu yemişleri de yemiyorum 🤗
seydaac aysnrynk şuan deneme haftamız süt ve süt ürünleri, tahin helvası, kuruyemiş ve yumurta dedi doktorumuz. Son zamanda aşırı derecede yoğurt tükettim ve bebeğim kanlı ve mukuslu kaka yapmaya başladı. Gaita tahlilinde de virüs bakteri vs bişey çıkmadı.
aysnrynk Ays-nn bizim çok fazla kusma oldu ve alnında bi egzamamız olmuştu tetikleyen birşeymiş. En çok dikkatimi çeken beni emerken gözünün akması bi de beni emmek istememesiydi belirli bi süre sonra. Kakasının rengi de değişmeye başlayınca artık gidelim dedik hem koyu renk hem de kanlı mukus şeklinde olmuştu. Bi de çok kilo almamış ve ayrıca gaz sancılarımız geçmek bilmiyordu çünkü gazı çıkaramazdı. Ağzından koca adam gibi gaz çıkarırdı ve o da sanki bi bardak kola içmiş de onun gazını çıkarır gibiydi. Bi de karnına dokunduğumda karnında gaz patlaması olurdu o zaman laktoz intoleransı olduğunu anladım çünkü aynısı bende de oluyor ben de süt tüketemiyorum. Ay ne çok varmış yaz yaz bitmedi 😂
aysnrynk seydaac tahin helvası olduğunu düşünmemiştim çünkü bi iki gün süt yapıyor diye tükettim ve şikayetlerimiz yine başlamıştı 🤦🏻♀️ Ya git gide zorlaşıyor bu durum 🤦🏻♀️
seydaac Ays-nn isterseniz bir tahlil yaptırın emin olmuş olursunuz. Ben sık kaka yapınca bide kanlı olunca rota virüs falan diye korktum süt alerjisinden haberim yoktu.
Ays-nn seydaac evet çok sık olmasada ara ara oluyor başka bir belirti gözlemlemedim ama yaptırmak lazım
Jaso Merhaba benim oğlumda alerjik bir bebek. Bsşta süt ve süt ürünleri, kırmızı et, yumurta ve büyün kuru yemişleri kestik. Sıkıntıları devam edince tek tek deneme yanılma yaptık ve domates,kivi,ananas kısacası tropikal meyveler ve salatalığa alerjisi olduğunu fark ettik. Sıkıntılarına bağlı olarak sizin gözleminizle tek tek ekleme çıkarma ysomsnız gerekiyor diyetinize. Bazen genelde alerjen olmayan besinlere tepki veriyor olabilir bebeğiniz
Jaso seydaac valla 8 aydır mahvoldum ne yemek yiyebiliyorum ne yemek yedirebiliyorum. Ek gıda başlı başına bir kaos haline geliyor.
seydaac melek-timur eli hep yüzünde burnunu gözünü falan kaşıyor. Kızarıklık nasıl oluyor peki döküntü şeklinde mi yoksa normal kızarıklık mı
seydaac Jaso benim kızım 3 aylık ek gıda korkulu rüyam oldu şimdiden 😓 az önce kayınvalidemde yemek yedim içinde domates de var salça da 😓
melek-timur seydaac bizim çok şükür döküntü şekilde olmadi normal kızarıklık ama eller dediğin gibi yüzünde
seydaac melek-timur döküntü bizde de yok şuan çok şükür. Ama dediğim gibi eli hep yüzünde. Kayınvalidem alerji olsa döküntü gibi olur demişti de.