Kızlar merhaba yeni doğan 27 günlük bi bebeğim var. Ritmik olarak her sabah 6 da uyanıp öğlenekadar uyumuyor normal mi bu ya. Bi bebek o kadar uyanık kalabilir mi veya hiç bi alışkanlık kazanmamis nasil her sabah 6 da uyanıyo bazen ikindiye kadar uyanık kalıyo tabi aralar da 15 dk uyuyo ama hemen uyanıyo. Help help help