Birkullanici Almayı düşünüyorum şu yenidoğan oldukları ve 0-6 aylık dönemde kullanırım diyorum , kullanıp memnun olduğunuz orta bütçeli bir marka varmı
Denizanasi92 Birkullanici ben bagi dastana mı dandini mi hangisiyse işte aldım ama bebeğim sadece oyalanıyor uyumasına yardımcı olmadı keske baby plus ya da prego alsaydım beşik gibi en azından hatta en iyisi joienin Serina olan
gulecbebek16 Birkullanici ben satıyorum ilgilenirsen 1031730259 ilan numarası, burdan daha uyguna veririm
Raee Birkullanici biz babybjörn muadili tcherchi diye bir anakucağı aldık Hepsiburadadan bebeğim 2 aylıkken şuan 7.5 aylık hala kullanıyoruz. 3 kademesi var. Otomatik sallanmıyor bebek hareketiyle sallanıyor.Bebek uyurken aldığı nefesiyle bile minik minik ritmik sallanıyor çok rahat uyuyor. Küçükken çok uyudu üzerinde şuan uyumuyo ama ben mutfaktayken yanıma koyduğunda duruyor gayet güzel. Tavsiye ederim.