Kızlar bebeğim 10 gün sonra 4 aylık olcak düşük kilolu doğduğu içşn yani 2195 gr doğduğu için şuan 5 kilo anne sütüde veremiyorum malesef bebek alamadığı için 1,5 aydan sonra kesildi mama ile besleniyor sizce ek gıdaya geçmelimiyim kilo alması için aranızda 4 aylıkken başlayan varmı varsa nelerle başladınız bilgisi olan lütfen cevap verebilirmi 🙄