Eylul-sena-33 benim oğlumda emziği o aylarda bıraktı, zaten sevmiyordu. Dediğiniz gibi memeye düşkün oldu bu sefer. 2 yaşına girecek hala daha çok düşkün. Geceleri uyanır emer. İlk başlarda emerek uyurdu sizinki gibi. Çaresizlikten bir şekilde ayakta sallıyorduk zaten ama bu sefer ayağımdan hiç indirmiyordum. Çok yorucu bir süreçti. Büyüdükçe o huyu azaldı. Memesiz uykuya devam edebilmesini sağlayın. Şuan çıkardığı dişi çıksın sancısı bitsin. Diğer dişler gelmeden başka şekilde uyumasını sağlayın. Şuan diş sancısı olduğu için ne yapsanız işe yaramaz. Rabbim yardımcın olsun