Elfahsenimm benim kızımda 3-4 aylıkken böyleydi. En başından beri sütüm yoktu ama bari en azından iki yudum anne sütü gitsin boğazından diyodum. Doktorla konuştuğumda ay kontrolünde meme reddi olabiliyor demişti. Sütümü sağıp biberonla vereyim dedim. Asla içmedi. Sonra mama yaptım hemencecik bitirdi. Ondan sonra bi daha meme vermedim. İki gün göğsüm ağrıdı süt dolu ama emmediği için. Sağıyodum en azından ağrısı geçsin diye. Bikaç gün tekrar denedim meme vermeyi yine istemeyince bende tamamen kestim. Sadece mama içiyo artık. Yavaş yavaş ek gıdaya başlıcaz 6.ayına girdi diye.