ozlemince Merhaba 40 günlük bebeğim var bu güne kadar sadece anne sütü ile besledim şimdi sanırım sütüm yetersiz geliyor bebelac gold mama aldım işk vediğimde kustu şimdi verdim içti kullanan var mo nasıl mama
23elif- ozlemince belelac gold ar kullanıyorm bi sıkıntı yok. Benm kızımın reflüsü olduğu için ar olanını kullanıyorm
Elfahsenimm Sağlıkçı bir baba arkadaşım var,o da bebelac gold u önermişti,gaz falan yapmıyormuş. Bence güzel bir tercihle başlamışsın
Bahser03 Elfahsenimm tavsiye ederim.canim bende ikizlerim e bebelac veriyorum ne gaz sorunu ne kabızlık yok çok şükür
Derensk 2 kızımda da onu kullandim ilm olarak beblac aldim onu sevmedi ama.gold sevdi içti rahat gaz yada başka bi sıkıntı yaşamamıştım