10 gün oldu sallarken kendını bir iktiriyor birden kafası yere degecek surekli bunu yapıyor. Birden bi attırıyo kendıni tam uykuya dalmışken yok ayagımı kaldırıyor yok birden feryat figan ağlama. Vede 1 saate uyanıyo aglıyo tarlası yanmış gibi ulan arkadaslarıma özeniyorum gece uyanması yok benımkinin diyor. Bizimkini sorunlu onun kimi çok uyumlu . Doğdu kolik. 4 ay uyumadı. Kolık bitti arada 3 4 kere kalkardı şükrederdim o günler niye gelmiyor. Sırtlarım agrıyor ve ilaçlada geçmiyor artık.13 aylık şuan hala devam..