Elizzzzz2022 bence hiçbir zararı olmaz. Sadece siz yorulursunuz. Bebeğiniz uzun uzun emiyor mu? Ben ilk 2 ay sizin gibi yaptım çok yıprandım şimdi hala yaşıyorum onun zorluğunu, tam doymadan yatıyor ve kısa süre sonra yine acıkıyor acıkmasa dahi benim içime sinmiyor meme teklif ediyorum. Asıl bir memeyi tam boşalttıktan sonra 2. Memeyi de teklif etmeliymiş ve ikisini de boşaltırsa elbette çok daha iyi olurmuş. Eğer bir memeyi tam boşaltmıyorsa sadece ön sütü alıyordur ki o da doyurucu olmazmış. O yüzden sık uyanıyor olabilir. Benim arkadaşım bebeği doğduğundan beri 9 aydır 3 saatte bie emzirdi en kısa aralığı. O kadar rahat ki bazen çok imreniyorum maşallah. Düşünsenize gece sadece 3 kere kalkıyorsunuz 😅 ben de öyle yapabilmeyi çok isterdim. Eğer memede daha uzun tutabiliyorsanız çok daha büyük iyilik yaparsınız bence hem kendinize hem bebeğinize