Pelopel sma kullanırken kabız oldu , duphalac kabız şurubu kullandık kakasını yumuşak yaptı, gaz sorunu bitmedi bağırsaklarındaki. Onun içinde probiyotik damla biogaia kullanıyoruz. Tam geçmedi gaz çıkarırken zorlanıyor ama çıkarıyor. Rahatlıyor çıkarınca. Ayrıca 2 gündür hipp veriyorum ilaçlardanmı hippten mi bilmiyorum bi tık daha iyi. İlk günlerdeki gibi değil yavaş yavaş iyileşiyor. Gaz sorunuda düzelse tam olacak. Gaz damlası kullanmadım ama evde var. Kullanmaya ihtiyacım olmadığı sürece kullanmıcam.