Hayırlı bayramlar..bebeğim 3 aylık.eliyle sürekli kulaklarını kafasını gözlerini burnunu kaşıyor gibi ellini yüzünde ovalıyor..çok az yapıyordu ama birkaç gündür aşırı arttı.hatta parmağını gözüne taktırıp çok ağlıyor can acısıyla..herhangi bi kızarıklık vs yok.acaba bu nedir ? Gelincik filan diyor eskiler ama bilemedim..kendini uykudan uyandırıyor kaşıntıdan dolayı