Betussgull az önce başka postta yazdım bunu. 6 aya kadar hiç vermediğiniz için muhtemelen. Ben 40ı çıktığından beri 1-2 çay kaşığıyla başlayıp artırarak gittim. Çok severek içiyo kızım şuan. Hiç bilmediği için suyu alışkın değil şuan ama pipetle, bardakla, biberonla deneye deneye gidin. Pipeti bardağa sokun parmağınızla ucunu kapatıp suyu pipette tutup ağzına boşaltın mesela oyun yaparak. Öyle öyle alışır inşallah.