LadyBugg Kızlar bebeğinizle düğüne gitmek zorunda kaldığınızda napiyorsunuz. Benimki 8 aylık, bi arkadaşımın düğününe gitmem gerekiyor ordan da esimin kuzeninin düğününe gecicez … arabasiz nasil yaparim uykusu gelirse diye düşünüyorum??
yaprak_34 LadyBugg gidilir neden gidilmesin ,kızım 1 yaşımda içinde uyuttum altını değiştirdim mamasını içirdim .Asıl arabasız gidilemez işkenceye dönüşür
mamanveutdormir LadyBugg arabasız gitme asıl 😅 uykusu oyunu maması hepsini içinde yapıyor rahat oluyor.
burjuvaanne LadyBugg ben hic bir sekilde zorunda kalmam hala kalabalik yerlere gitmiyorum 3 sene oldu nerdeyse pazara gitmeyeli su oandemidende neyse arabayla git cunku en azindan bebek arabasinin icjnde durursa ustunude kapatirsin ellemek isteyen bakmak isteyen az olur bebis de rahat eder
Bebegimm1 LadyBugg arabasiz gitmeyin birde kapali alansa klima falan carpabilir en azindan arabanin icinde ustunu ortersiniz 5aylikken gitmistim fakat iceri sokmamistim gurultuden rahatsiz olmasin diye araba goturdugum iyi olmustu
sevim_kos LadyBugg niye gitmiyosunuz ki arabayla. Daha geçenlerde arkadaşımın düğününe gittim bebek arabasıyla. Dediğiniz gibi uyursa napcaksınız
Balyanakliya LadyBugg arabasiz olmaz biz geçen hafta gittik iuoki araba goturmusum çünkü heme uyuyakaldi
Madam LadyBugg ee bebek arabasıyla gidilmezde neyle gidilir bacımsu hiç mi görmedin çocuğu olan herkes bebek arabasında uyutuyor çocuğunu