Birkedilianne benim hep gittiğim kuaför vardı evlenmeden önce Gaziemirde. Mustafa çiçek flora kuaför. Bide Ömer kuaför var o da gaziemirde. İkisi de saç boya konusunda çok iyiler. Ben saçımı boyatmadım ama boyatanları gördüm. Saçımı hep onlarda yaptırdım. Mustafa abi benim nişan gelin saçlarımı da yaptı. İlgileniyorlar müşterileriyle. Bende evlendikten sonra bucaya taşındım çok kuaför var ama alt tarafı bi kaş aldırmak istedim biri bile güzel almadı. Sırf kaş aldırmak için gaziemire gidiyorum.