Merhaba anneler bugün 7 aylık oğlumla güzel bir bahçeye oturmaya gittik önce elini küçük ağaçların dallarına uzattı ve bir yaprak kopardı (bahçe kenarlarına mermer üstlerine dikilen süs bitkileri ) ben de sevdi diye arkasından tutarak iki eliyle tutacak şekilde ağaçlara doğru tuttum bir anda iki eliyle uzanıp dalları koparıp çok değişik bir bağırma sesi çıkardı tüm vücudu titredi ve katılarak ağlamaya başladı ne olduğunu anlayamadım sarıldım sakinleşti önce acaba elektrik akımı filan mı vardı diye korktum çünkü öyle tuhaf bir tepki verdi oradakilere sordum kontrol de ettik öyle birşey yok elektrik işi değil sonra başka bir ağaca uzattım yine aynı tepkiyi verdi. Ondan sonra yolda giderken yol kenarındaki ağaçlardan filan korkup ağlamaya başladı mamasını yedirmek için buZdolabı poşetinden çıkardım daha önce defalarca oynadığı poşete dokunup bağırdı ve yine aynı titredi. Daha önce defalarca su içtiği hatta oynadığı pet şişe sulugundan su içerken şişenin üstündeki marka yazılı poşettin çıkardıgı sesten filan korktu. Çok korkuyorum böyle birşey yaşayan var mı oğluma ne oldu???