Hanımlar bebeğim 24 günlük. Normalde anne sütüyle geldik şu ana kadar ancak,emzirmek artık işkenceye dönüştü.bebiş memeye geçtiği anda bir dakika dolmadan uyuyor. Çimdikliyoruz,ıslak havlu falan bana mısın demiyor. Ylne uyuyor memede.bu yüzden beslenme aksıyor öğün bile atlamak zorunda kalıyoruz.3 4 saat mücadele veriyoruz.ve en sonunda da mama vermek zorunda kalıyorum.sütüm var oluk oluk geliyor ancak bebeğim alamıyor. Sağma makinesi de etkili çekmiyor ki sütümü sağıp vereyim. Zor durumdayız taktiği olan var mı