Prenseslerimm_3 Kizlar 3 ay 24 günlüğüz atak döneminde miyiz bilemiyorum ama emmek istemiyor meme+mama şeklinde gidiyoruz zaten günde 3-4 defa ancak emmeye çalışıyor istemiyor sütüm azalır mı bu yüzden fikirlerinize ihtiyacım var zor dönemden geçiyoruz
anayimbenn Prenseslerimm_3 her fırsatta sun her alanda dene otururken ayakta yatakta uyku halindeyken hemen hemen herkeste red oluyor bizde de oldu vazgeçmedim 1 ay sürdü belki sonra tekrar başladı
Naz_ve_annesi Prenseslerimm_3 Aynı şeyi bizde tam 1 hafta yaşadık canım benim bebeğimde 3.5 aylık doktorumuza sorduk bu aylarda oluyor 3 ve 4.aylarda demişti meme reddi değil de etrafı keşfediyor sürekli aynı yerde ve loş bir ışıkta emzir demişti ama emmiyor diye vazgeçmeyin uykusunda da emzirebilirsiniz ben öyle yapmıştım çünkü düzeliyor ama merak etmeyin bende çok endişelenmiştim emmiyicek tamamen bırakıcak diye ama çok şükür öyle olmadi düzeldi şimdi. Ayakta gezerek yada hafif arkaniza yaslanip o sekilde de bebeğinizi emzirebilirsiniz doktorumuz öyle soylemisti bize ve 4 saati geçerse emmezse mutlaka sağın zaten sütünüz azalmasın
Asyaveannesi04 Prenseslerimm_3 sütünüz var ise sağım yapın derim ben işe başladığım da ilk sağmadım buzlukta var diye o sütüm geri gitti
Senaelif1 Prenseslerimm_3 sizin ki tamamen biberon kaynaklı ataktan değil yani biberonu bırakmanız lazım kaşıkla verebilirsiniz
Deletedmom5284 Tamamen memeyi bırakabilir bu şekilde, biberon kullandığı için emmek istemiyordur, başka yöntemle vermeyi deneyin, eds yada kaşık biberon
Prenseslerimm_3 Naz_ve_annesi gece uykusunda elhamdulillah ki emiyor onda sıkıntı çıkarmıyor gündüz çok zorlanıyorum kavga dövüş yapıyor resmen göğsümle bir iki çekip bırakıyor dediğiniz gibi etrafla daha çok ilgileniyor
Prenseslerimm_3 Senaelif1 doğduğundan beri biberonla içiyor günde 2 defa mama içiyor ağırlıklı olarak emiyordu hatta biberonu zorla veriyordum içse bile üstüne meme emerek uyumak istiyordu bu hafta böyle olmaya başladı uykusunda gece emiyor çok güzel onda sıkıntı yok gündüz sıkıntı yapıyor bir iki çekip bırakıyor
Senaelif1 Prenseslerimm_3 evet işte biberondan kaynaklı doğduğunda daha henüz alışmadığı için memeye siz direk biberonla tanıştırdığınız için hızlı akışa alışmış biberonda orda efor sarfetmeden mama geliyor ama sizin memenizde hem yavaş hemde uğraşıp çekmesi lazım o da onu istemiyor haliyle meme reddi yaşamışsınız
Naz_ve_annesi Prenseslerimm_3 zamanla geçicektir emin olun sabredin biraz umarim en yakin zamanda duzelir