28durum Merhaba annişler ❤️ 2,5 aylık kızım var artık memeyi almıyor Biberona alıştı sanırsam Şu meme ucuna takılan bişey varmış Biberon ucuna benzeyen. Alsam işe yarar mı Kullanan var mıııııııı
2maviboncuk 28durum Evet işe yaradı kullandım bende onu kullanmaya başladığınızda biberonu bırakın ama kaşıkla besleyin veya kaşık biberonlar var onlardan alın
birprensesinannesiiii Ben kulladim canım silikon uç 3 ay kullanmıştım ama bıberona alıştığı için değil memeyi tutamiyor diye 3 ay sonunda zar zor uğraştım sonra kendi mememi almıştı dene istersen
Teemo07 2maviboncuk sütüm bolsa işe yarar bence. Ben meme reddi yaşadım ama benim artık sütüm de azalıyordu, biraz ugrasması gerekiyordu gelmesi için. Ucu alıyordu ama süt cabuk gelmeyince bırakıyordu sinirlenip.
pembehanm Ben aldım benımkıde bıberondan meme reddı yaptı hızlı akıs ıstedıgı ıcın hıc bır sekılde tutmak ıstemıyo memeyı sılıkon ucta fayda etmedı bende