Doruk1-Arsen Hanımlar sezeryan olalı 9 ay oldu öncesinde de zaten düzensiz adet günlerim olurdu haziran 14ünde oldum daha sonra 14 gün varken 1 temmuzda tekrar oldum ve 12 gün oldu halen oluyor böyle bir durum yaşayan oldumu?
Mavis34 Doruk1-Arsen ilk 3 4 ay düzensiz olmuştu benimde bi 45 günde oldu bir 20 günde oldu sonra duzeldi