Stardust1 hepsini karıştırıp mı yedirmeliyim yoksa ayrı ayrı mı? Benim bebeğimde 7 aylık ve 3 4 gündür kabız. Gün içinde defalarca zeytinyağı veriyorum ise yaramıyor. Kuru kayısı kaynatıp suyunu icireyim dedim içmedi, normal taze kayısıyı kaynatıp marmelat gibi yaptım biraz yedi, sonra kuru kayısı kaynattigim su ile o marmelatı karıştırıp meyve suyu gibi yaptım onu da pek içmedi. Sizin dediğiniz 3lüyü karıştırıp mi vermeliyim yoksa ayrı ayrı mı? Bugün armut deneyecektim bende