Sedakr42 Kızlar antalya ya geldik burası çok sıcak sıcaktan uyuyamıyoruz bebeğim 3 aylık klimayı kaçta çalıştırmam gerekir.
Akayaycan Sedakr42 bayramın birinci günü abimlere gittim klima açtık kızım şuan ateşler içinde yatıyor klima Çarptı lütfen sizde dikkat edin
Azyef Sedakr42 gecen sene yazın doğum yaptım hep klimadaydık çok şükür sıkıntı olmadı odaya termometre koydum hala var kafam rahat 23 24 olmalı diyorlar oda ısısı çocuk yenıdoganlen bızden bır kat fazla giydiriyordum sımdı atlet şort ınce pike