Arkadaşlar 7 ay 2 günlük bebeğim var emekliyor tutunarak ayağa kalkıyor kısa süre sonra yoruluyor oturuyor. Oyuncak oynuyor alttan iki dişi çıkmış durumda kilosu 9.750. Ek gıda fena değil. Sizde durumlar nasıl merak ettim yazmak istedim hepsi bir olmaz tabiki kilosu biraz fazla biliyorum ama aslında kilo alımı normal sadece doğarken iri doğdu ondan böyle 😘 sizlerde yazın