Selam kızlar
1 yaş 2 aylık oğlum ishal oldu muhtemelen benden geçti bende oldu ilk bende geçiyorken oğlum da oldu normalde 2 günde bazen günde dışkısını yapardı şimdi gece 1 gündüz 1 yapıyor 2 gündür dışkısı koyu sarı kokulu ve sulu. Acaba ne yapsam geçer ishali ? Birde ishalin kaçıncı gününde geçmezse doktora götürülmeli? İlk defa başımıza geliyor bilen yazarsa çok sevinirim