Kızlar nerdeyse 10 gündür geçmeyen arada hafifleten pisigim var bebek durmadığı için sürekli kuru temiz tutamıyorum wc ye zor gidiyorum ne sürsem geçer her tuvalette yıkayıp kurulayıp pişik kremi sürüyorum ama nafile bayram öncesi kadın doğum acile gittim bakmadılar triaj da ben sana barkod versem dr banada sanada kızar dedi sınır oldum döndüm kaşıntı ve acı var kantaron sürdüm iyi gelir gibi oldu ama sanki o daha beter oldu teramisin sürsem mi emziriyorum off ne zormuş