Kızlar sezeryan doğum yaptım bebeğim 7. Ayına girmeye yakınken regl oldum dahada olmadım benim gibi olan varmı çok korkuyorum hamileyim diye geçen hafta bir iki gün yok denilcek kadar kadar kanamam oldu ama reglmiydi bilmiyorum artık, ferahlatın beni 🙏