Benimde bebeğim 18 günlük. İlk hafta hiç sıkıntı yoktu ama son 1 haftadır o kadar zor doyuyor ki. Doktor her öğünde 60 ml süt içmesi gerektiğini söyledi, ben sağıp ölçüsünü görüp içiriyorum 100-120 ml ile bile doymuyor. Öyle çok kilo da almıyor. Sarılık sıkıntımız da olduğu için günde 2 kez 60 ml mama vermemi söyledi doktor. Onu verince daha iyi ama onunda 60 ı yetmiyor en az 90 yetiyor. Gün geçtikçe daha bir doymuyor. Muhtemelen midesi büyüyor geçer inşallah 🐣