prensesannesiiiiiiiiii Arkadaşlar merhaba öncelikle kızım 7 ay 18 günlük çok ağladığında veya acil bi durumda normal temiz suyla ısıtmadan mama yapıp veriyorum herhangi bi sakıncası var midir aramızda böyle yapan anneler var mı
Doga0812 prensesannesiiiiiiiiii yapmamalisiniz doğru bir yöntem olsa zaten herkes uygular bu taktiği midesini rahatsız eder ,gaz yapar ve birçok şey biz bile kaynatıp icmeliyiz suları aslında ama ugrasilmiyor 😀
ataninannesii prensesannesiiiiiiiiii bence suyun ilik olmasi zaten mamanin erimesi icindir. hicbir sıkıntı olacagini sanmıyorum.
baloglusss prensesannesiiiiiiiiii hayır suyun kaynatılması gerekiyor, size başka bir yöntem önerebilirim. Kettla da termosa su kaynatıp koyuyorum fazladan su koyuyorum kettle içinde soğuyunca cam şişeye koyuyorum böylece suyun ısısını hemen ayarlıyorum. Hem sıcak hem soğuk suyum olmuş oluyor.
Asiimmmm prensesannesiiiiiiiiii ben ketel da kaynatiyorum hazır bulunduruyorum gece uyandığında 5 saniye maması biberona koyana kadar ılıtıyorum onunla yapıyorum kolay oluyor
Teemo07 prensesannesiiiiiiiiii suan 15 aylık, 4.aydan beri ılıtmıyorun manayı. Hep oda sıcaklığında içiyor. Kesinlikle ılık içiremiyorum 🤦🏻♀️ allahtan havalar ısındı da sular soguk değil.
Agucuk Ben kettle koyuyorum sicak kaynamis suyu biberona da kaynatılmış soğumuş su koyuyorum mama yiyeceği zaman sıcak sudan üzerine ilave ediyorum basit oluyor bence öyle dene soğuk mama karnını ağrıtır bebişin